Rene en Astrid op ontdekkingsreis door MEXICO

Weer thuis

Aanboord van het vliegtuig van Aero Mexico krijgen wij de melding dat het vliegveld van Mexico City is gesloten vanwege hevige regenval en onweer. Wij gaan uitwijken naar Acapulco ( bij de wat oudere bekend uit de serie LOVE BOAT) We verblijven daar ongeveer 3 uur voordat wij onze vlucht kunnen vervolgen, Doordat ook onze aansluitende vlucht heeft moeten uitwijken wordt het al met al een reis van 38 uur voordat wij hier weer op Schiphol geland zijn maar door de chaos wel zonder koffers, die komen als het lukt morgen aan. Nu een heerlijke douche en dan lekker slapen in ons eigen bed.,

Anja

Welkom thuis wereldreizigers! Het zal wel weer even wennen zijn in het toch iets koudere Holland. Het was leuk om jullie verslagen te lezen en een beetje over jullie schouders mee te genieten van alles wat jullie hebben gezien en meegemaakt.

liefs Anja en Erwin

De Schone Zoon

Welkom thuis.
We spreken nog eens wat af, want ongetwijfeld zullen jullie meer foto's hebben dan op deze site geplaatst zijn.

Groetjes.

Lia

Hallo buurtjes,
Welkom thuis en slaap lekker.....